Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sport

Publicerad 2013-10-15 09:36:43 i Allmänt,

Goder morgon på er ute i cyberspace! Har fortfarande 2 sjuka killar men det orkar jag inte skriva mera om. Ikväll är det fotboll, jag gillar inte fotboll. Men är det Sverige match så är det och jag får gå all in. Sverige tröjan redo och humöret peppigt! Ikväll möter vi Tyskland och vi behöver inte vinna, inte få lika utan vi kan totalt förlora och ingen förändring kommer ske. Men den är det alltid kul när Sverige vinner men ändå.

Så nej fotboll är inte min sport. Jag är lite konstig och har hittills endast bara gillat 2 sporter (förutom discgolf) och det är skidskytte och curling. 2 vintersporter som jag fortfarande inte förstår men kan titta hur länge som helst på med världens inlevelse :D vet inte varför men så är det :)

Idag tror jag att det blir en promenad till Ikea, ska försöka hitta en låda eller något att ha Lokes "leksaker" i. Än så länge har mjukdjur men de är överallt de med. Kommer säkerligen bli fler och det är underbart :D stor samling mjukdjur :) nehe, nu är det dags att börja dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela