Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Torsdag

Publicerad 2013-10-31 09:12:21 i Allmänt,

Go morron! 

Kenny sover efter en natts arbete medan jag försöker underhålla Loke utan att väcka honom. Lite knepigt då vi bor i en 2:a. Hade vi haft en 3:a jag och Loke kunnat vara i hans rum och leka. Hade vart kul att inreda hans rum med ;) men det är ingen brådska med det, han behöver inget eget rum på ett tag. 

Jag är stolt över mig själv då jag är klar med nästan alla julklappar. Har några stycken kvar bland annat Loke. Det blir hans första jul och jag har ingen aning vad han ska få från mig och Kenny. Men än finns tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela