Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hemma

Publicerad 2013-09-01 17:44:36 i Allmänt,

Nu har jag kommit hem efter att ha åkt till Upplands Väsby och fikat med Madde :) snackat en massa skit, fikat, hälsat på Max som är lite över 1månad gammal och gått runt i butiker :) var verkligen något jag behövde :)

Dessvärre finns inte de bästa tvärförbindelserna mellan barkarby och Upplands Väsby. Man kan antingen ta tåg till Karlberg för att där byta till tåg mot Märsta vilket är ganska långt och jobbigt. Men min syster tipsade mig om en lättare resväg vilket det var :) tåg till Kallhäll och sen buss till Väsby. Enkelt och lite snabbare, sen var det skönt att kunna sitta på en bra buss :) jag känner att sätena är bättre på bussar än tåg i de flesta fall :)

Har hunnit äta lite och ska kanske baka något ikväll :) annars är soffan lockande.

Lillkillen har för övrigt vart aktiv och sig själv igen idag :)
En bild på en av de bodys jag målade till lillkillen i sommras :)

Kommentarer

Postat av: Felicia Ginman

Publicerad 2013-09-01 18:25:07

Åhh vad fin! Duktig du är. Kul att ha lite man gjort själv.
Nu är det inte långt kvar, lycka till med allt! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela