Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min fina Loke <3

Publicerad 2013-09-20 21:47:49 i Allmänt,

Min fina fina son <3 min och kennys <3 

Idag har vart en bra dag. BVC var på besök och kom med en massa information. Han har även gått upp i vikt :) bokat om en hörseltestet på Danderyd har jag också hunnit med. Vi fick nämligen tid samma dag som vi ska vara hos socialen för att fastställa faderskap och ansöka om gemensam vårdnad av Loke. När man inte är gifta så krävs lite pappersarbete men det går fort :)

Vart och inhandlat en lekmatta har vi också gjort :) men den kommer vi vänta med att använda på en stund :) jag märker att kroppen är sliten efter snittet, jag hänger inte riktigt med och behöver vila en hel del. Men jag är i alla fall på benen och kan göra det mesta, bara inte lyfta tungt.

Fina Loke som fyller 1 vecka idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela