Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Onsdag

Publicerad 2013-09-18 20:24:50 i Allmänt,

Vilken dag. Första natten hemma med Loke, upp var tredje timma för matning och sen försöka somna om varje gång.  Känner av i magen att jag gått upp och ner flera gånger. Själva snittet känner jag inte av utan jag har fått sår efter förbandet de satte på och det är det som gör ont. 

Loke har träffat sin farmor igår och idag kom först morfar på besök och sedan kom mormor på eftermiddagen. Massa besök på kort tid och sen finns det fler att träffa ;)


Bild på min mage. De tog bort agrafferna (häftstiften) innan jag åkte hem. Men man kan se strecken från förbandet som gör svinigt ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela