Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Övertrött bebis

Publicerad 2013-09-26 13:32:57 i Allmänt,

Loke kunde verkligen inte komma till ro nu på morgonen. Det var för varmt, för kallt, ville inte ligga i sängen, ville bli biten, hungrig men ändå mätt etc. Så det blev till att mysa i soffan, vara på lekmattan och sen la jag honom i sin säng. Efter en del gnäll så somnade han alldeles utmattad. Min lilla kille <3 men nu sover han gott och snart ska vi ut och gå och han kommer få fortsätta sova i sin vagn :)


En hint av ett leende. 

Idag är det 5 grader ute. Snart snö! :D helt underbart. Jag älskar vintern och framför allt julen :D 


Kommentarer

Postat av: Marie, mamma till Leon

Publicerad 2013-09-26 22:44:43

Haha alltså herrejäääävlar vad han är lik dig. Helt sjukt!

Svar: Helt sjukt indeed ;D
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela