Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sömn

Publicerad 2013-09-22 08:24:58 i Allmänt,

Loke är en kvälls och nattbebis. Så det är lite tufft att få honom att somna på natten men det går :)

Inatt somnade Loke hyfsat tidigt vid 24, Kenny och jag kom i säng halv 2 efter att han gjort rent mitt snitt.
Hade lite var så det var bäst att göra rent. Sen vaknade Loke halv 3 för mat och sen nu vid halv 8 ungefär. Så inatt fixade Kenny flaskan och jag matade så han fick sova och nu på morgonen fpr han fortsätta sova så tar jag hand om Loke. Då får jag chansen att ta en liten tupplur senare idag.

Söndag idag har jah för mig. Inte helt lätt att hålla koll på dagarna hehhe ;) vädret är höstigt så det blir tända ljus och hemmamys idag. En liten promenad
under förmiddagen är givet men än så länge är soffläge, en film på tv och en gossugen Loke i famnen alldeles perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela