Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

SPA

Publicerad 2013-09-05 18:53:53 i Allmänt,

Mitt hår är riktigt slitet och det har gjort riktigt ont vid varje borstning. Har kört på en egen hårinpackning med olivolja och yoghurt då jag av lathet inte orkat köpa en "riktig". Men nu är den inhandlad och kan ju säga att det var så mycket skönare i håret efter en behandling. Helt perfekt :)

Passade även på att införskaffa en ansiktsmask då jag just nu har en del acne. Och tidigare har en ansiktsmask hjälpt bra och jag hoppas att så är fallet även denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela