Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Spänd mage

Publicerad 2013-09-08 17:54:36 i Allmänt,

Förutom all halsbränna har jag upplevt att magen är otroligt spänd idag. Vet inte om det beror på gas eller vad det kan vara men jobbigt är det. Google är det sista man ska använda som gravid då man kan få alla möjliga svar som sätter snurr på en redan hormonell hjärna. Meeen... kanske ska googla lite, bara lite.... eller ska man låta bli för att det kan bli så fel..? Hmm.... tål att tänkas på.

Har bakat lite idag igen, blev havreflarn. Några med choklad på baksidan och några utan för de som inte gillar choklad (sällsynta varelser som dock existerar). Pappa var förbi en stund med och var social, alltid lika trevligt.

Nu ska jag ta en kvällspromenad med Kenny innan han ska åka och jobba natt.
 
Hittade förresten något jag är väldigt sugen att baka, har bara inte hittat något vettigt recept. Men C is for cookie!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela