Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tuff tid

Publicerad 2013-09-19 22:16:02 i Allmänt,

Genomgår just nu en tuff period. Loke är underbar och fantastisk på alla sätt men det är andra omständigheter som gör att det är lite tufft. Men det löser sig det med, måste bara ändra tankesätt :)

Idag har Loke vart ute på äventyr. Eftersom min mamma är här och har bil så passade vi på att åka ut och handla lite medan Kenny sov. Behövde köpa lite vitamin D droppar till Loke bland annat :)

Kenny jobbar inatt och är sen ledig ett litet tag :) ska bli skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela