Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Attans

Publicerad 2014-04-23 10:30:53 i Allmänt,

Det är stundvis omöjligt att bli arg på Loke. Vi satt i hans rum och lekte när katten hade hittat lite plast att tugga på. Så jag gick för att ta bort plasten och när jag kommer tillbaka så ser jag att Loke sitter med min telefon och hamrar i golvet med den. Detta orsakar en spricka, en stor spricka, i skärmen. Blodet rusar och jag vill bara säga till honom att det inte är okej men där sitter han med världens största leende och är världens gladaste. Det är rätt så omöjligt att vara arg då. Det var bara att säga aj aj och ta bort telefonen. 

Åker in till stan på fredag och lagar telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela