Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Inte min torsdag

Publicerad 2014-04-03 08:23:31 i Allmänt,

Vaknar upp och är på uruselt humör. Klockan är tidig, strax efter 6,  Loke är pigg och glad och allt jag vill är att han ska somna om.

Men nej, bara att klistra på ett falskt leende, gå upp och byta Lokes bajsblöja samt börja dagen. Göra gröt och mata Loke, äta någonting själv och sen leka med Loke. 

Jag mår fortfarande dåligt och behöver vila. Mamma jobbar heldag och Kenny kommer hit imorgon eftermiddag. Bara att överleva tills dess. Kanske mår bättre när jag börjar komma igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela