Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite lyxigt

Publicerad 2014-04-28 19:35:16 i Allmänt,

Loke tog en liten lur på kvällskvisten så när det var dags för middag så sov han fortfarande. Kenny och jag fick äta middag för 2 och det var nästan som att vara på en dejt. Var precis vad vi behövde. 

Med en liten krabat så får man inte glömma varandra och båda behöver anstränga sig :) så en middag på tu man hand är alltid trevligt.

Lyckades även klä på Loke i en total färgblandning idag. Var lite trött men han blev söt ändå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela