Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Måndag morgon

Publicerad 2014-04-14 07:23:55 i Allmänt,

Min kropp är snart slut. Har sträck mig eller gjort någonting för jag har riktigt ont i ryggen. Har inte hunnit få tiden att vila heller. Nätterna går jag upp 2-3 gånger för att Loke tappat nappen och kan inte sätta i den själv. Utöver det så är det tidig morgon med Loke. Det resulterar i att jag får några timmars osammanhängande sömn och känner mig tröttare varje morgon. 

Kenny vaknar inte av Loke på nätterna och knappt av mig heller när jag försöker väcka honom. På morgonen sover han hellre då han ska till jobbet, helgerna är bättre. Men han behöver sova för att vara utvilad och lära sig på utbildningen. Loke sover nog snart hela nätter igen, är bara jobbigt just nu.


Så då har jag gnällt av mig. Det är en vackert solig dag, ska ut och powerwalka med vagnen vid 9 med Maria och Jamey. Men först är det frukost, viktigaste målet på dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela