Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Mår inte så topp men kör ändå

Publicerad 2014-04-13 06:32:21 i Allmänt,

Kenny kom hem strax innan 04. Strax efter 04 vaknade Loke och han kunde inte somna om. Så jag satte mig på soffan med honom och där satt vi till 6. Jag sträckte någonting igår och med en hel dags bus med Loke hade jag sjukt ont i ryggen när jag gick till sängs. Det var inte bättre imorse och timmarna på soffan hjälpte inte. 

Jag kan inte sova när jag håller Loke, det går liksom inte. Så där satt jag i ett becksvart vardagsrum och tänkte på allt mellan himel och jord. Jag startade tv:n efter en stund och det sänds verkligen bara skit på natten. 

Loke har käkat frukost och nu är det dags att leka av lite energi. Jag fick en radio av Kenny i födelsedagspresent som använda flitigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela