Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nästan som sommar

Publicerad 2014-04-26 20:10:08 i Allmänt,

Det må fortfarande vara april men när man står ute och grillar, solens strålar värmer än i ansiktet och man dricker en kyld dryck då är det nästan så man tror det är sommar.

Förutom att grilla kött slog vi in en lax kryddad med örter i aluminiumfolie som Loke får imorgon tillsammans med lite potatis. 

Nattningen blev förskjuten idag och en slut liten Loke ligger och sover i sin säng. Grabbarna kör ett parti kubb så Loke ska få somna ostört. Sen ska vi alla spela spel. Men medan de kör kubb och Loke sover så passar jag på att äntligen spela lite datorspel.

God kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela