Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Så lycklig

Publicerad 2014-04-22 07:40:50 i Allmänt,

Vet inte om det är våren som är i luften, solskenet eller att allt bara är toppen för just nu är livet otroligt bra. 

Like sover bra på nätterna igen, Kenny och jag pratar om allt och gör så mycket vi kan tillsammans men även skilda. Allting känns bara toppen.

Eller nja, kanske inte allt. Brände nacken i solen igår, brände på bra. Så den ömmar lite :) så i helgen inhandlas solkräm för stora och liten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela