Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken härlig natt

Publicerad 2014-04-16 08:59:55 i Allmänt,

Vaknade helt utvilad utan att ha vaknat en enda gång på natten. Gav Loke beröm för att han varit så duktigt för att sedan få reda på av Kenny att Loke vaknat 2 gånger inatt men somnat om med napp. 

Men Loke får beröm ändå för han är en duktig grabb :) Kenny har verkligen höjt sig ett snäpp och hjälper till mer. Jag kan ha inte låtit honom hjälpa till innan, försökt göra mycket själv som värsta supermorsan. Men jag har backat en hel del så Kenny kan kliva fram, vilket han har. 

Idag tänkte jag gå till öppna förskolan men snickaren kommer senare idag än igår så jag hinner inte riktigt idag. Men något kommer jag nog på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela