Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Dejt

Publicerad 2014-08-06 23:29:05 i Allmänt,

Mamma satt barnvakt på campingen så jag och Kenny fick lite tid för oss viöket var väldigt uppskattat. Vi spelade minigolf där jag förlorade en väldigt jämn match, tog en strandpromenad och hittade fiskyngel och små grodor. 

Vi satt även länge på altanen och spelade lite kort och bara pratade. Så skönt att kunna vara oss utan att tänka på Loke ibland.  Tid för oss liksom.

Men imorgon bitti ska jag och Loke till lekparken medan mamma och Kenny får städa i stugan. Smart planering anser jag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela