Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kris och panik

Publicerad 2014-08-09 15:34:57 i Allmänt,

Idag hände det som jag länge varit rädd för. Dragkedjan på skötväskan sa tack och adjö. Det var tidigare min handväska som sedan blivit skötväska. Men idag gick det inte längre och den är kaputt. Det blev till att rusa runt och leta efter en ny, pronto. 

Skötväskan i sig är väldigt dyra men har många bra fack. Men vi hittade ännu en handväska/bag som duger precis lika bra :) denna har också många fack och rymmer mycket prylar. Den kostade knappt 200kr och verkar hittills fungera som den ska :)


Gammal trotjänare :(


Nya väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela