Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fixat och donat

Publicerad 2014-12-04 21:19:00 i Allmänt,

Har fixat med massa saker nu på kvällen. 3 paket hämtade från 3 utlämningsställen. Busat med Loke, Loke har badat. Jag har fått nytt nummer till telefonen och har suttit med att säkerhetskopiera allt som finns i telefonen. Nya nummret aktiverat och klart. Kenny har feber och gick till sängs tidigt. 

Jag har pratat med mamma och sen duschat innan jag också slänger mig i sängs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela