Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Present

Publicerad 2014-12-10 11:47:06 i Allmänt,

När Kenny kom hem från jobbet igår så rusade han mot köket och jag fick absolut inte gå in. Jag blev minst sagt nyfiken. När han kom ut därifrån räckte han över ett inslaget paket. 

Han hade hittat det som var i paketet och tyckte att den skulle jag ha. Oavsett om julafton är om 2 veckor eller inte. 

Innehållet då? En helt underbar parfym och även ett armband som täcker hela handleden :)

Spontana presenter är verkligen något jag är bortskämd med <3 tack hjärtat för allt fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela