Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ge mig lite sömn

Publicerad 2014-02-13 21:45:37 i Allmänt,

Lokes feber gör att han sover i famnen men lägger jag ner honom vaknar han direkt och vill leka. Har försökt sen 19 :(

Jag är så sjukt trött. Ensamstående föräldrar borde få en egen gala för att de klarar av sina barn själva 24/7. Jag är så glad att Kenny kommer hem imorgon <3

Har lyckats få Loke att sova i sitt nest för stunden. Planen är att bära in nestet i sängen och sen får jag se om han sover <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela