Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jösses

Publicerad 2014-02-17 21:04:06 i Allmänt,

Loke sover nu i sin säng i sitt rum. Vet att natten kommer bli lite jobbig då han ofta vaknar vid 4 men när han sen får nappen somnar om. Inatt måste jag i så fall gå upp och leta efter nappen men det är värt det i det långa loppet :)

Kommer kännas konstigt att inte ha honom bredvid sängen längre men det borde gå över :) Kenny är nöjd för nu kan vi ha öppet fönster i sovrummet igen. Inte riktigt överens om det men vill han ha öppet fönster får han värma mig och mina kalla tassar när jag fryser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela