Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Adjö lilla blomma

Publicerad 2014-07-15 14:58:22 i Allmänt,

Maria med familj är på deras landställe och har varit där ett tag nu. Efter några dagar av extrem hetta fick jag ett meddelande med en förfrågan om jag kunde vattna deras blomma som står på altanen. Den blomman hade dött men jag fortsatte vattna i hopp om mirakel. Så jag var tvungen att meddela de sorgliga nyheterna till Maria.


"Er blomma är dessvärre avliden. 
Var alldeles för varmt utan vatten så den dog av törst. Har försökt återuppliva den men med misslyckade försök. Dess kadaver står kvar på ert altanbord i väntan på er hemkomst."


Stackars blomma. Hade tänkt ta en bild på blomman men dess kvarlevor ska få vara ifred :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela