Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

halloj

Publicerad 2014-06-12 12:55:33 i Allmänt,

Loke bestämde sig för att vara schysst och sov till halv 7 istället för halv 6. Sedan var det dags för bus och frukostgröten. Vid 9 gck vi ut på en promenad i solen med Maria och Jamey. Väl hemma har vi busat och Loke har sovit i sin vagn i lite över två timmar.
 
Efter febern och allt som han vart med om är det lika bra att han får sova tills han vaknar.
 
Ikväll ska jag bara ta hand om mig. Lite SPA och en bra bok blir helt perfekt.
 
 
 
ah. nu vaknade Loke så dags att gosa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela