Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hosta

Publicerad 2014-06-03 13:54:07 i Allmänt,

Blev ingen lekpark idag. Vi har varit inne och busat istället, sen tog vi en härlig promenad och fixade kattsand. 

Sen gjorde jag något jag inte ska göra. Jag googlade. Blev lite orolig över Lokes hosta så jag googlade efter tips på vad som kunde hjälpa. Det enda jag hann läsa var RS-virus. Så jag nojjar upp mig och smsar Kenny, ringer mamma och slutligen ringde jag 1177 (sjukvårdsupplysningen) och vi ska avvakta. Blir hostan värre, får han feber igen och om hans allmäntillstånd blir sämre ska vi söka vård. Känns bättre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela