Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Inställt

Publicerad 2014-06-26 09:41:58 i Allmänt,

Leklandet blev inställt idag då Maria inte mådde toppen så vi bokade om till imorgon istället. 

Så Loke och jag hoppade på cykeln och tog en omväg till lekparken. Väl där så gungade vi tillsammans i stora gungan och lekte i sandlådan. Nu är det sand överallt i hallen och överallt på Loke men det är så det ska vara. Då vet man att han har lekt :)

När vi ändå var i parken passade vi på att räkna klöverblad i gräset men vi hittade ingen förkläder idag inte. Bättre lycka nästa gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela