Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kväll

Publicerad 2014-06-17 18:13:09 i Allmänt,

Tvätten är nästan klar bara torkning kvar. Loke har vart vaken från 12.30-18 och somnade som en sten med lite välling i kroppen. 

Kenny spelar FIFA och jag tänkte spela lite tv-spel. Idag lagade jag middagen vilket här till ovanligheterna då Kenny oftast lagar maten. Det blev kyckling med en gräsdigsås med smak av karljohansvamp samt ris. Loke fick kycklingen med potatis, ris är inte poppis. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela