Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Minska sömnen

Publicerad 2014-06-15 08:45:12 i Allmänt,

Nu börjar vi känna att det är dags att ändra Lokes sovande på dagtid. Han sover oftast 1 gång efter frukost, 1 gång efter lunch och sen en kort eftermiddagslur innan sänggång efter 18. 

Nu är målet att skippa luren efter frukost och sedan ha 2 små lurar. Skulle det inte fungera och Loke vara vara trött så får han sova som tidigare. Han behöver sömnen för att växa och må bra. Kenny och jag är så pass bra på att läsa hans gnäll så vi vet om han bara vill vara i famnen eller verkligen sova vid det här laget :) 

Vi får se hur det går.


Lillplutten igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela