Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nyfunnen tid

Publicerad 2014-06-30 07:46:28 i Allmänt,

Sedan Loke leker själv i sitt rum ibland har jag nyfunnen tid för mig. Jag behöver inte stressa längre att hinna med tusen saker under hans tupplur utan jag kan som
Idag ta en dusch medan han glatt leker med sina klossar.  När Loke sedan väljer att sova lite ja då kan jag vila eller fortsätta med annat om jag vill det. Mår mycket bättre av detta och har ett nyfunnet lugn inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela