Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Picknick och promenad

Publicerad 2014-06-04 19:46:33 i Allmänt,

Vad hände med timmarna? Dagen har flygit förbi. 

Vi tog en liten picknick i gräset. Eller, Loke satt på en filt och ville inte veta av gräset. Men men han får vara som han är :) 




Sen var vi ute i 3 timmar på promenad. Vi gick med Maria till outlet och kollade runt lite. Loke fick en ny pyjamas med bilar på som jag inte kunde motstå :)



Det var vår eftermiddag det. Många skratt och lite träningsvärk. Loke sover och jag sträcker ut mina ben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela