Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vår onsdag

Publicerad 2014-06-18 18:31:46 i Allmänt,

Kenny har varit ledig idag men det har inte funnits mycket tid för vila.

På morgonen åkte Kenny till tandläkaren och jag busade med Loke. Sen har dagen beståt av packning, ta emot och bygga utemöbler och se till att Loke aktiveras :)

På kvällen kom Lokes farmor och morfar över på middag. En helt slut liten Loke sover nu i sin säng efter allt bus.


Imorgon när Kenny slutar jobbet så möter jag upp honom och vi åker upp till hans syster över midsommar :) över kommer vara helt slut när helgen är över ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela