Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En uppdatering

Publicerad 2014-03-23 18:47:59 i Allmänt,

Igår så hade jag middag. Pulled pork tacos och sen en härlig tårta. Det böev en del packande på kvällen och lite stress. Fick presentkort och en radio :) mer presenter får jag sen :)

Idag åkte vi vid 9.30. Det var en annorlunda bilresa. Först skulle det bara vara jag, mamma och Loke med på grund av olika anledningar var ena brorsan och brorsonen med. Trångt, varmt, fullpackad bil i 6 timmar. Loke sov och var nöjd fram till de sista 40 minuterna, då var han trött på att åka bil.

Men efter att ha lämnat bror + brorson och även handlat lite så fick Loke äntligen sträcka ut sin kropp och leka. Så glad han var då :) 
Nu ska vi landa lite hemma hos mamma och ta det lungt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela