Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Måndag

Publicerad 2014-03-24 18:56:13 i Allmänt,

Lantluften här nere gör en väldigt trött, jag gäspar om vartannat. Loke är också trött. Vi lyckades hitta ett badkar och strumpor till Loke idag :) han fick även två stora pyjamas av sin mormor. 


Åka bil är spännande :)


Kalmar är redo för jul i mars 


En liten tupplur med all shopping :)


Nu på kvällen är Loke så trött så trött. Han åt sin mat och slocknade fort. Kah och mamma chillar i soffan och ser om vi hittat något på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela