Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Möte mellan golv och skalle

Publicerad 2014-03-27 12:21:08 i Allmänt,

Börjar må lite bättre i skallen men ändå inte helt. 

Men vi leker en massa lekar och har varit ute en liten stund :) vad gör man inte för att hålla humöret uppe :) 

Klockan och dagarna springer iväg så fort. Han sitter mer och mer av sig själv. Men det händer att han tappar balansen och faller omkull. Imorse slog han i huvudet mot golvet riktigt hårt. Istället för att trösta och göra en stor grej av att han gjorde sig illa fortsatte jag som ingenting. Missförstå mig rätt nu, jag plockade upp honom ;) vi gick till spegeln som han älskar och sen ut på balkongen lite grann. Han slutade fort tänka på att han ramlade och sen satt han som ingenting igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela