Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Onsadag

Publicerad 2014-03-19 14:03:42 i Allmänt,

Loke är förkyld och jag börjar bli förkyld. Wohoo. Men jag kör på ändå :) 

Som den svensk jag är tänker även jag nämna dagens väder som är snö. Massa snö. När jag och Maria promerade snöade det inte men nu faller det många flingor :)

Loke leker med sin telefon :) 


Jag ser fram emot mycket nu :) imorgon ska Loke till BVC, fredag så ska vi besöka hans förskola och sen kommer min mamma upp. Lördag firas jag och söndag fyller jag 22 samt åker ner till Öland i 2 veckor. Massa skoj och en förkylning är inte medräknat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela