Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Pannkakor och guld

Publicerad 2014-03-30 20:27:38 i Allmänt,

Kvällen flyter på och Loke har mumsat på pannkakor till middag. Hade kvar hemmagjord äppelpuré som han fick till sin välskurna pannkaka och det gick ner utan problem. Han är en matglad filur :)

Nu är klockan sent och han sover i sin säng som den bebis han är :)

Jag fick en present av Kenny i fredags. Ett vackert armband i vitt guld och jag älskar det. Det är ett armband för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela