Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Självmordsförsök?

Publicerad 2014-03-28 07:39:54 i Allmänt,

Nej nej och nej. Det var ingen bra natt. Loke rullade över på mage flertalet gånger men han kan inte rulla tillbaka så han har gnuffat och gjort ljud ifrån sig som om han kvävdes :( var bara att vända på honom och försöka göra så att han inte ska rulla igen. Men det gick inte för efter sen stund gjorde han om det igen. Vid 5 tyckte han det var morgon och fick morna sig i min säng. Varför sov han inte i min säng hela natten om han snurrade så myclet kanske ni undrar. Jag vill inte att han ska sova i sin säng och inte lära sig sova i min och Kennys säng. :) 

Men nu är det morgon, frukosten är uppäten och Loke vill ta en lur. Härlig fredag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela