Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tack för det

Publicerad 2014-03-18 15:32:17 i Allmänt,

Update:

Till att börja med vill jag bara säga att min blogg är min blogg och jag tänker inte censurera mig. Med det sagt så vill jag fortfarande att du är en del av mitt liv och min familjs liv. Även om inte du är i samma livssituation som mig betyder inte det att vi måste sluta prata. Förståelse och tålamod är det vi behöver för att lära oss vad som fungerar. Det kommer ta tid men vi får ta oss den tiden. Jag är inte arg längre. När jag skrev det som står medan var jag ledsen, upprörd och väldigt arg. Men nu är jag lugn som en filbunke igen :)

-----------------------------------------

Som om jag inte hade en dålig dag redan får jag reda på att mitt liv suger. Mitt liv och delar av mitt liv är inte viktigt. Tack. 

Jag vet att vi inte alltid dragit jämnt men man säger fan inte så. Jag försöker och försöker men nu ger jag snart upp. 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-03-18 16:43:36

Jag hoppas att du inte tar åt dig oavsett vem som sagt vad! Ditt liv saknar verkligen inget värde och tro mig, du är den viktigaste personen för loke, som att det inte vore värdefullt nog?
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela