Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Att somna själv

Publicerad 2014-05-21 11:02:29 i Allmänt,

Loke har alltid somnat i famnen på antingen mig eller Kenny men då han börjar på dagis i september är det dags att börja lära honom somna själv. 

Jag tänker inte köra stenhårt på det utan försöka lite pö om pö någon månad nu och se hur det går så får det komma av sig själv.

Försökte idag när han var trött men det slutade med att han rullade och vägrade sova. Imorgon försöker jag på golvet istället för att lägga honom i sin säng. Då kan jag ligga bredvid honom men han ligger inte på mig. Vi får se hur det går :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela