Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En riktigt bra fredag

Publicerad 2014-05-30 20:28:59 i Allmänt,

Vi åkte in till stan på jakt efter en present till Kennys mamma som fyller år på måndag. Vi hittade en perfekt present :)

Sen bjöd vi över min bror och min far på middag :) var så trevligt så :) Loke hade en trevlig stund med sin morbror och morfar :)

I skrivande stund sover like i sin säng, katten äter mat och Kenny, bror och far är på lokala puben och jag njuter av lite tid bara för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela