Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Inlägg från katt

Publicerad 2014-05-18 17:23:59 i Allmänt,

Inte för att hennes tassar är så bra på att skriva men om hon kunde tror jag hon skulle skriva såhär:

"Jahapp, då var man hemma. Blev iväg släpad på en ofrivillig semester. Vart jag var vet jag inte men jag kan inte rekommendera det. Människor som kommer in och klämmer på en, blev bestulen på päls på magen och på tassen. I tassen stack de in en liten pinne som satt med en slang. Elakt. Rätt åt dem att jag bet och rev dem.

Husse hämtade hem mig igår och gav mig blöt mat. Äckligt! Han förstod tillslut att det var torr mat jag skulle ha.

Har mest hållt mig för mig själv. Husses snorvalp rör sig omkring på golvet och låter. Är lite sliten pch trött. Tänker hålls min vakt uppe, tänker inte åka iväg någonstans. Men uteplatsen tar jag gärna en titt på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela