Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kvällen

Publicerad 2014-05-26 19:49:39 i Allmänt,

Loke sover i sin säng, huvudändan är höjd då han är så pass snorig att han har det tufft att andas när han ligger plant. 

Kenny och jag har ätit jordgubbar med mjölk och nu tar vi det lungt. Jag tycker inte om råa jordgubbar men det är den tiden på månaden och jag behöver höja järnvärdet. Om jag inte äter dem så kommer jag bara må sämre. Så jag äter :)

Nu ska jag slappa framför tv:n eller kanske spela lite dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela