Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Måndagskväll

Publicerad 2014-05-05 18:08:29 i Allmänt,

Kvällen är här och Loke är så trött. Då ska han få sova såklart :) 

Loke har saknat Kenny extra myclet idag viöket att han brukar göra en dag efter Kenny åkt. Han är extra gnällig och skriker efter sin pappa i hopp om att han ska komma rusande in till honom. Men ack så fel han har. Så det är vara att göra det bästa situationen och försöka få honom på bra humör ändå :)

På fredag vet jag att Loke kommer vara jätteglad då hans pappa kommer hem, jag blir också glad men jag kan ringa och smsa när saknaden blir alltför stor. 



Någon försökte lyfta på rumpan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela