Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Packa

Publicerad 2014-05-23 18:23:24 i Allmänt,

Imorgon åker vi mot Tobo. Ska ligga utanför Uppsala närmare Tierp. Lokes äldsta kusin ska konfirmeras och då är det klart vi ska vara där :) konfirmationen är på söndag men vi åker upp på lördagen så får vi chansen att chilla och umgås med alla lite :)

Men nu till mitt problem. Vad ska jag ha på mig? Hade tänkt ut en kanon bra outfit men nu är värmeslaget här och då fungerar inte tjocka långbyxor. Dags att gå igenom garderoben min och leta lite. Loke och Kenny är lättast att packa till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela