Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Så kan det vara

Publicerad 2014-05-07 20:50:15 i Allmänt,

Ät sjukt sugen på en vaniljmunk.
Coop har fortfarande öppet men det blir ingen munk ikväll. Loke sover gott i sin säng och jag tänker inte väcka honom, klä på honom, sätta honom i vagnen för att sedan rusa till Coop. Alternativet att springa fram och tillbaka och lämna Loke ensam hemma är uteslutet. 

Får nöja mig med en kopp te och en film. Loke sover tungt i sin säng och katten ligger vid hans fötter. Vår katt är inte en graciös katt och landade med en duns i hans säng. Tur att Loke sover tungt för han märkte ingenting. Får se vad som händer när katt försöker ta sig ut ur sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela