Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fy bubblan

Publicerad 2014-11-15 19:47:02 i Allmänt,

Helt slut!!!! Lång dag på jobbet och mycket att göra. 

Nu är jag äntligen i hennes lugna vrå. Barnet sover och mannen köpte mat. 

Vi har en stående regel och det är att jag får inte julpynta förräns efter Kennys födelsedag (22nov). Men idag har han köpt hem en tomte. Bara för att glädja och retas med mig på samma gång.
Den är otroligt söt och snart får den träffa alla andra tomtar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela