Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Glad glad så glad

Publicerad 2014-11-06 08:46:04 i Allmänt,

Mycket att vara glad för idag :)

Vaknar upp och ser snö blandat regn ute som nu lagt en vit yta på marken :D
Sen kl.14 idag ska jag på intervju. Jag har sökt en tjänst inom jobbet och böev kallad på intervju samt fått lite material som de vill att jag presenterar. Spännande spännande, håller tummarna nu. 

Ska snart åka till jobbet för långpass 11.30-21 men innan dess ska jag öva lite till samt äta frukost. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela