Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ställer upp

Publicerad 2014-11-30 11:03:02 i Allmänt,

Grannfamiljen är magsjuka. 3 av 4 iallafall. Och nu började det sina på blöjor. Ingen av dem kund direkt gå och handla så det är klart man ställer upp. Loke och jag fixade blöjor (Kenny sover då han ska jobba natt) lussebullar och cola. Väldigt glada grannar blev resultatet. Men det är självfallet man hjälper till, nästa gång kanske det är vi som ligger sjuka. 

Men nu är vi hemma och ska snart göra lunch. Men först ska det lekas med klossarna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela